2013. december 29., vasárnap

SOHA NE ADD FEL!

(Csak ha megfelelő bélyeg van rajta!)

Vannak olyan napok, amikor semmi sem akar össze jönni, amikor hiába minden erőfeszítés és bizakodás… Az ilyen próbatételek közepette már a szar is szar…Nálam ez már hetedik éve tart, de sebaj, nem tarthat örökké és már egészen edzett vagyok.:-) Azért őszintén remélem, hogy hét év után fordul a kocka :DDD, hiszen nem eshet minden nap az eső, egyszer csak kisüt a Nap! Mert ugye, a pesszimista a sötétséget látja az alagútban, az optimista a fényt az alagút végén, a realista a közelgő vonat lámpáit, a mozdonyvezető pedig három idiótát a síneken. 

Na , az ilyen esetekre készítettem magamnak egy torát, mely magán hordozza üzenetét:




Aztán nem bírtam leállni! No nem az ilyen szar napokról beszélek, bár azzal sem :))) hanem a torták készítésével. Az eredmény kellőn dokumentálva:


 

Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy lényemmel egyáltalán nem gazdagítóm a konyha tündérek táborát. Sok esetben inkább vállalom az éhenhalást, olykor szimplán elfelejtek enni is ha nagyon bele merülök az alkotásba. Nem egyszer volt már olyan, hogy este 6-kor jutott eszembe, hogy még nem is reggeliztem. Északára meg már minek? :) Szóval tény, hogy tortát még életemben nem sütöttem! Most sem! (és ez szerintem a jövőre nézve is igaz lesz. ;-) ) Ez a torta ugyan is nem ehető! Remek porfogó és szoba dísz, és ha másra nem is,  arra minden képen alkalmas, hogy egy mosolyt csaljon az arcomra és emlékeztessen a LÉNYEGRE.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése