2014. február 15., szombat

Hulla vagyok....

Ma igyekeztem  a kacatok vonatkozásában behozni a lemaradást. Alig haladtam valamit és úgy érzem hulla vagyok.
Bizonyításként fotókkal tudom alátámasztani, hogy mestere vagyok a káosz fenntartásának. Lassan kinövöm a gyárat, egy gombostűt nem lehet leejteni. Bár nem is akarok, mert ilyen helyen az is nagy kincs. :)






De ez legalább elkészült, bár a fényképezést még tanulni kell: 


A kezdetektől hangoztatom, hogy nem lehet valaki egy személyben anyagbeszerző, alkotó, reklám szakember, értékesítő....Legalább is nem lehet minden fronton maximálisan érteni hozzá, megfelelni és teljesíteni. Én sem vagyok tökéletes. Belőlem is hiányzik a hiba. :D
Olykor komoly, nem mondhatom, hogy csatánk, mert ez így nem a megfelelő kifejezés, de győzködés megy egymás közt, Ancsával, az alkotó társammal, hogy ezt így kéne, és azt úgy kéne...Aztán én mindig lehurrogom szegényt, vagy letöröm a lendületét, amikor azzal érvelek, hogy de értsd meg ez pl. egy felesleges kör, vagy erőfeszítés. Persze Ő elolvas egy csomó marketing gyorstalpalót és azt szeretné a valóságba elültetni. Én meg azt állítom, hogy az üzlethez elsősorban érzék kell. Az elmúlt napok eseménye úgy felpörgött, hogy végre Ancsának is világossá tette, ez tényleg így van. A faladatok sokrétűsége és mennyisége nem egy emberes. Szegényre kénytelen voltam most egy csomó olyan dolgot rálőcsölni, amit egyébként magam szoktam, de be kell látni nem lehet egy fenékkel 6 lovat megülni. Még 5-öt csak csak...;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése