2014. február 28., péntek

Jöttünk, láttunk, taroltunk!



A hétvégén kacatpartit rendeztünk… Felutaztam a Gyárba, hogy kicsit összeszedjük a lemaradásokat meg az elhagyott végtagjainkat.

Tisztességes túrát sikerült lejárnunk, a létező legkülönbözőbb üzletekben, barkácsboltban, játékboltban, másik játékboltban, meg sok olyan boltban, aminek köze nincs az alkotáshoz! A végén már majd’ leszakadtak a lábaim, és még nem volt vége…




Mit szereztünk? Hát, rengeteg holmit! Rengeteget! És rengeteg pénzért! Nem mintha eddig nem lett volna alapanyag, de mégis ki tud ellenállni egy (vagy egy tucat) készlet babatányérnak, borosüvegnek, motorcsodáknak, és őszintén szólva fel sem tudom idézni, hogy mit is kellett még felcipelni, mikor végeztünk…



Nekiestünk az alkotásnak néhány bögre kávé és egyéb üzemanyag betankolása után… Én speciel azt se tudtam, hol is kezdjem! Most lőjem le a poént? De nem ám az egészet, legyen mit mutogatni később is! A lényeg, hogy rengeteg berendezési tárgyat sikerült produkálni, és pár régen függőben álló képet is sikerült előrébb mozdítani a folyamatjelző sávon.

A hétfő nekem ismét anyagostúrával telt, majd a maradék hátralévő befejezésével… Hát, megint feltankoltam! Egy darabig nem lesz gondom gyurmára, az biztos, ellenben annál több munka lesz ezt feldolgozni! Végül rohamléptekben sikerült otthagynom a fejem és egyéb nem dokumentált tárgyakat, csak hogy legyen min bosszankodni hazafelé a vonaton…

Majd megpróbálom meggyőzni a Kolleginát, hogy azért mesélje már el saját szemszögéből is az eseményeket, mert bevallom félkómásan küzdöttem át magam a hétvégén… Azért remélem nem követtem el semmi kompromittálót !! :D

2 megjegyzés:

  1. Amint kollegina össze vakarja magát a fejvesztett rohangálás után és marad még két szabad perce az elmúlt események gondolati síkon történő begyűjtésére és feldolgozására, MEG LESZ A SAJÁT szemszögéből történő elmúlt események felvezetése. :D Ez most szép körmondat volt? Egyáltalán nem látszik, hogy fáradt vagyok? Kérdezzek még? :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. Te mindig olyan nagyon sokat kérdezel, hogy mire az utolsót felfogom, az elsőt már el is felejtettem :D

    VálaszTörlés